اتم بازیگران مشاهده سرگرمی بازیگر ازدواج

اتم: بازیگران مشاهده سرگرمی بازیگر ازدواج تصویر انتشار سرگرمی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی سرلیست پنهانی اصولگرایان در انتخابات 98؟ , ابراهیم رئیسی

    عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گرچه آشتی ملی را رد می کند ولی اعتقاد به گفتگوی بین جناح های سیاسی است. 

    سرلیست پنهانی اصولگرایان در انتخابات 98؟ , ابراهیم رئیسی

    ابراهیم رئیسی؛ سرلیست پنهانی اصولگرایان در انتخابات 98؟

    عبارات مهم : سیاسی

    عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گرچه آشتی ملی را رد می کند ولی اعتقاد به گفتگوی بین جناح های سیاسی هست.

    به گزارش نامه نیوز؛ این روزها که جمنا در سکوت نصفه و نیمه ای به سر می برد و گمانه زنی هایی انتخاباتی هم به قوت خود باقی هست؛ هنوز مشخص نیست اصول گرایان جهت انتخابات مجلس 98، چه راهبردی را در پیش گرفته اند. آیا قرار است بر همان مسیر جمنا پیش بروند یا اصرارها جهت عوض کردن ساختار درونی این جبهه به سرانجامی خواهد رسید. در این میان بعضی زمزمه های آهسته حکایت از آن دارد شاید اصولگرایان با سرلیستی مرد 16 میلیونی خود یعنی رئیسی وارد کارزار انتخابات مجلس شوند.

    سرلیست پنهانی اصولگرایان در انتخابات 98؟ , ابراهیم رئیسی

    در این خصوص با یکی از فعالین سیاسی اصول گرا، به گفتگو نشستیم. او اعتقاد است کشور دچار سوء مدیریت شده است است و علیرغم داشتن منابع طبیعی و معدنی وافر، ولی پیشرفت اقتصادی حاصل نمی شود. گره کار هم به دست هیچ کدام از طیف های سیاسی کشور، باز نمی شود و تنها راه چاره آن، اجماع ملی و کنار آمدن دو طیف اصول گرا و اصلاح طلب است.

    احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه اصناف و بازار، به خبرنگار نامه نیوز گفت: جدیدا به یک نظر خاص رسیده ام. ما خسارات سنگینی را از زمانی که جداسازی بین اصلاح طلب و اصول گرا انجام دادیم، دیده ایم؛ همان گونه که میان جامعه روحانیت و مجمع روحانیون مبارز، این جداسازی انجام شد. اگر بر آنچه که در گذشته، اتفاق افتاده هست، مروری داشته باشیم به این نتیجه خواهیم رسید که بهتر است از اوضاع سهم خواهی جناحی که در نهایت موجب خسارت جهت نظام می شود، گذر کنیم. ید واحدی بشویم در برابر دشمنان. باید بتوانیم از این مرزبندی های جناحی عبور کنیم و منافع حزبی و گروهی مطرح نباشد و صرفا اسلام و نظام جهت ما مهم باشد. نظامی که بر پایه ایدئولوژی نیرومند اسلامی بنا قرار داده شده است است را بتوانیم به پیش ببریم و آن را به موفقیت نزدیک کنیم. بایستی تلاش کنیم شایستگان امور را در دست بگیرند و آنچه که خیر است رقم بخورد.

    عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گرچه آشتی ملی را رد می کند ولی اعتقاد به گفتگوی بین جناح های سیاسی است. 

    وی افزود: بعد در این شرایط به نظرم اینکه آقای رئیسی یک بخش از جامعه را با خود همراه سازند، آقای عارف یک بخش دیگر جامعه را داشته باشند مخالفم؛ هرکدام که بهتر می توانند شایستگان را به میدان بیاورند تا آنچه که از مجلس به عنوان قانون خارج می شود بتواند به اقتدار نظام کمک کنند. نه تنها در بعد قوه مقننه بلکه در قوه مجریه نیز، وزرای کارآمدی امور را به دست بگیرند. باید بپذیریم که دشمن یکسان داریم؛ استکبار همه ما را نشانه گرفته و اگر خدایی ناکرده فردا روزی جهت نظام مشکلی پیش بیاید، این نیست که به واسطه لبخندهای یک جناح سیاسی، با آن همکاری کند؛ این طور نیست، با همه ما دشمنی دارد.

    کریمی اصفهانی در ادامه گفت: پیشنهادی ندارم جهت اینکه اگر آقای عارف آمد، یا اگر آقای رئیسی آمد چه کنند. مسیر مشخص هست؛ اعتلا و سربلندی و کرامت انسانی ملت کشور عزیزمان ایران است و در طرف برابر هم دشمنی است که تنها با وحدت می توانیم آن را شکست دهیم.

    وی افزود: در خصوص ادامه ساز و کار جمنا و حضور این جبهه در انتخابات مجلس 98، اظهار داشت: از اول اعتقادی به جمنا نداشتم و بعدا هم نخواهم داشت؛ با این مباحثی هم که مطرح کردم، نمی توانم بگویم چه گروهی می تواند به تنهایی نقش مؤثر در پیش برد اهداف داشته باشد. اعتقاد دارم هیچ یک از گروه های سیاسی جهت پیشرفت کار و اصلاح امور نظام جمهوری اسلامی، قابل قبول نیست. توصیه ای جهت مجلس آینده بسیار مهم است و هم اصلاح طلب و هم اصول گرا بایستی به آن توجه کنند این است که باید بدانیم امروز و با توجه به تهاجمی که در عرصه بین الملل داریم و پرسشها داخلی که به وجود آمده، باید تمام متخصص اقتصادی را به کار بگیریم؛ نه تنها کسانی که به صورت تئوری پرسشها اقتصادی را می دانند. به لحاظ منابع طبیعی بسیار نیرومند هستیم و حدود 7 درصد منابع و ذخایر طبیعی را داریم در حالی که، تنها 1 درصد از جمعیت دنیا را داریم. بعد یک جای ماجرا، اشکال دارد که وضع اقتصادی این چنین هست. آن هم سوء مدیریت وجود دارد. اعتقاد دارم بحران اقتصادی نداریم، بلکه بحران مدیریت داریم. باید روزی برسد که این سوء مدیریت که مانعی جهت پیشرفت شده است است را حل کنیم.

    سرلیست پنهانی اصولگرایان در انتخابات 98؟ , ابراهیم رئیسی

    کریمی اصفهانی خاطر نشان کرد: نمی خواهم نامی از فردی ببرم؛ ولی طی دو دوره نهم و دهم ریاست جمهوری بالای پنجاه درصد درآمد نفت طی سی و شش سال پیروزی انقلاب، داشتیم. اگر این عنوان به درستی مدیریت شده است بود، یک شانس و وقت را در آن مقطع طلایی که دیگر تکرار نخواهد شد و قیمت نفت میانگین 110 دلار بود. زمانی مملکت را در ابتدای انقلاب و در وقت جنگ کشور را با نفت 7 تا 12 دلار، اداره می کردیم. آیا اینگونه بود، چون وحدت بین جناح های سیاسی بود.

    این فعال سیاسی اصول گرا با تأکید بر ایجاد فضای کفتگو میان طیف های سیاسی کشور، در خصوص آشتی ملی که پیش از این به وسیله اصلاح طلبان مطرح شده است بود، گفت: منظورشان از طرح آشتی ملی، این بود که از تمام خطوط قرمز عبور کنیم. آشتی ملی به این معنا نیست که ارزش های انقلاب را کنار بگذاریم یا در بعضی از مسائل، از اسلام عبور کنیم و آن را کنار بگذاریم. در پرسشها بین المللی هیچ جایی جهت ولایت فقیه وجود ندارد ولی در اسلام یک اصل جهت ماست. بعضی از مسائلی که پیش آمده مانند سند 2020، در تلاش است تا ارزش های ما را از بین بردن کنند. ما نمی توانیم در مدارس خود درس هایی را تدریس کنیم که با فرهنگ ما مغایرت دارد. هرگز آشتی ملی با آن منظور، نه! بلکه اعتقاد دارم یک گفتگوی بین جناحی صورت گیرد تا آنچه که جهت مملکت طی این سال ها موجب خسارت شده است است را با همدلی کنار بگذاریم و قله های موفقیت را فتح کنیم.

    عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گرچه آشتی ملی را رد می کند ولی اعتقاد به گفتگوی بین جناح های سیاسی است. 

    وی در آخر در خصوص مشی ابراهیم رئیسی و فاصله گرفتن ایشان از سیاست و تمرکز بر امور آستان قدس رضوی، گفت: در آن نشست عمومی که هر دو جناح با یکدیگر برگزار خواهند کرد و توضیح دادم، در آن افراد در جای خودشان قرار خواهند گرفت. اینکه ایشان در چه جایگاهی قرار خواهند گرفت، عقلا و بزرگان کشور باید به این جمع بندی برسند که جایگاه ایشان کجاست. فرقی هم ندارد، جهت هر فرد همین هست؛ اگر من هم قرار باشد جاروکشی کنم، باید آن را بپذیرم. نظام، اصل و جهت مهم است و فرد اهمیتی ندارد. جایی فرد اهمیت دارد که بتواند خدمت به نظام و ملت داشته باشد.

    واژه های کلیدی: سیاسی | مدیریت | اقتصادی | انتخابات | اصلاح طلب | اصلاح طلبان | انتخابات مجلس | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار